Artikler

- Les om trening, helse, ernæring, forskning, guider og mye mer!
Del 3 av serien ser på hvileperioder mellom serier.
Hva skal til for å bli verdensmester i styrkeløft? Få et innblikk her
I styrketrening finnes det noen gylne "regler" som ikke alltid er hugget i sten
Henger du fortsatt med? Her er de neste tre ukene.
Få innblikk i hvordan norges beste kvinnelige CrossFit-utøver trener!
Vi snakker ofte om sett eller serier. Hva er det?
Styrketrening er omgitt av mange ord og begrep som kan være vanskelig å forstå. Vi har derfor valgt å lage en serie som...
Noen årsaker til at damer ofte har bedre teknikk i styrkeøvelser
Her er de neste ukenes program i serien.
Å være allsidig og atletisk er et mål for mange.
Etter noen uker med tøff trening, avbrutt av en kort periode med tunge baseøvelser starter nå periode 5.
Til ettertanke for alle som trener. Lasse Tufte lufter sine tanker om egenvektetrening vs tradisjonell styrketrening.
Nå er det drøyt to uker igjen til det nye årets fulle arbeidsdager er i gang. Her er programmet som følges disse to uken...
Burde vi trene mer i frontal og transversalplanet? Kanskje er svaret noe annet enn du tror.
Kan floorpress tilføre deg noe?
Juma Iraki ser på mer "bro-science", denne gangen innen trening.
Årsaker til at rumpetrening er viktig
Den tredje perioden endrer på metodene og øker frekvensen til tre ganger i uken.
Det är några skillnader mellan könen.
Mangler du fremgang på trening? Her er 5 tips som kan få fart på sakene.

Mangler du fremgang på trening? Her er 5...
Dype knebøy er populært. Bør alle gå dypt?

Hold deg oppdatert på nyheter

Vi sender ut nyhetsbrev regelmessig med gode tilbud, fagartikler, tips, oppstartsdatoer og annen informasjon om våre studier.

* Ved å gi oss dine kontaktopplysninger samtykker du til at vi kan kommunisere med deg via e-post og samtidig samtykker du til vår personvernpolicy.